Niedziela, 16 maja 2010

Niedzielne kręcenie

Jakis dołek mnie złapał,zapewne pogoda w tym mu pomogła wiec pomyślalem sobie ze rowerek zamieni dołek na piękny asfalcik :)
Sam jak palec bez wsparcie zalogi "G" ruszyłem w droge.

9 stopni niebo zachmurzone ale nie ma co wylewac łez tylko trzeba wziąć sie za kręcenie
Pomyślałem sobie ze zrobie krótką ale szybką traske :)
Jeszcze tylko wizyta na stacji dopompowac kółka i w droge

Traska przebiegała przez Przęsocin,Police,Trzeszczyn,Tanowo do Głębikiego.

Przed Przęsocinem złapał mnie malutki "kapuśniaczek" ale nim dojechałem do Polic śladu po nim nie było.
Za Przęsocinem jest super górka na której chciałem pobić swój rekord prędkości wynoszący obecie 62,06km/h ale niestety 58,5 km/h to było wszystko na co tego dnia było mnie stać.:(
Deszczu na szczęście nie było ale wiatr na Tanowskiej dał mi popalić hulał jak szalony i to prosto w gebunie :)

W Tanowie złapałem "żywiciela" i dopiero wtedy droga zaczeła pod kołami przesuwać się w odpowiednim tępie :) w mgnieniu oka zawitałem na Głębokim