Lipiec, 2010

Sobota, 31 lipca 2010

Szczecin-Nowe Warpno-Trzebież

Na dzisiaj była zaplanowana traska 170 km po pięknych drogach niemieckich przez Misiacza ale niestety problemy chorobowe i antybiotyki rozlożyły cały plan na lopatki.Nasz rezerwowy planista Kris tez stanął na wysokości zadania i zaplanował 120 km wypad do Nowego Warpna.
Jak zwykle start odbył się z Ogrodu Rajskiego o godz 8.00 a prócz Krisa dojechał jeszcze Arek.A chwilke póżniej z Głębokiego dołączył do nas lata nie widziany wózkarz Mariuszek.

Traska przebiegal bardzo spokojnie jechaliśmy równym tępem zbizonym do 30km/h pogoda była sloneczna a wiatr sprzyjał bo wiał w plecy i nim sie zorjentowaliśmy byliśmy juz na miejscu.

Przystań w Nowym warpnie jest zupełnie nowa wiec na laweczce postanowiliśmy się posilić napić płynu życia i ruszylismy na Hot Doga do Trzebieży.

A tutaj nasz planista Kris.

A tutaj ja :):)

Koniec leżakowania i ruszamy dalej w droge.
Chęci gdzies sie podziały do pedałowania i jechaliśmy jak smętne trutnie.Jedyne co nas trzymało przy zyciu to ten pyszny hot dog w Trzebiezy :)
No i żeby nie było jak w bajce Mariuszka opuściły siły wiec do tego trutniwego pedałowania doszlo spacerowe tempo.
Do Trzebiezy dotarliśmy okolo 12 i jakie było nasze zdziwienie gdy dowiedzielismy się ze żarlo podają dopiero od 13,to tak jak za komuny wóda była od 13 a teraz hot dogi od 13 :):)
W nie małym nerwie ruszyliśmy poszukac cos do zjedzenia.Wielkiego wyboru nie było wiec ze 100m dalej trafiliśmy na hamburgery.W zyciu wiekszego gówna nie jadłem za takie cudo powinny zamykać i dawac roboty publiczne.Do tego temu biznesmenowi przeszkadzały nasze rowery oparte o stól tak jakby bylo je gdzie postawić (zero stojaków na rowery).Za kare troszeczke mu poswiniłem na stole :):)
Po tym pysznym posiłku ruszylismy dalej w droge w końcu jeszcze przed nami 35km spacerowego tempa :) do tego w Brzózkach 2 km masazu jąder (cudowny bruk)
Tempo było bez zmian do czasu gdy Kris wpadł na pomysł poszalec za autobusem MZK :) i powiem wam ze w zyciu nie jechałem tak szybko prawie nie pedałując :) było to nie samowite, adrenalinka poszła do góry ze hoho.Powieżliśmy sie za nim z 5 km ale niestety tylko we dwoje wiec trzeba było poczekac na kolegow.Reszte drogi do Głebokiego snulismy razem,no prawie do Gębokiego bo cudowne uzdrowienie Arka dało mu powiew świezośći i jakies 4 km przed Głębokim tak nacisną na pedałki ze trzeba było się starac zeby się z nim zabrac.Kris został z Mariuszkiem a my pomkneliśmy co sił do przodu.Na Głębokim byliśmy zmordowani ze tralala ale zeby nie bylo za dobrze wpadłem na pomysł dobić się do końca i niestety juz sam wdrapałem się na Osowo a chce powiedziec ze to 6% podjazd długości około 2,5 km.
No i jak podjechałem to chciałem juz tylko do domku na łóżeczko.:):) co po 15 min się spelniło.
Pozdrawiam w szczególności MIsiaczka :):):) niech przejda mu juz te bóle.
A tak to wygląda na mapie

Piątek, 30 lipca 2010 Kategoria Do i z pracy

Dojazd do przacy

Jak w temacie.
Czwartek, 29 lipca 2010

Lenistwo przełamane

Ostatnie dwa tygodnie nie zabardzo były mi po drodze z rowerem ale dzisiejsze rozkrecenie napewno to zmieni.Inicjatywa wyszła od Misiacza a ja tylko podałem dalej i w efekcie końcowym w trójke ruszyliśmy w droge (poszedłem z tą "drogą" troche za grubo) Dziwnymi skrutami z Pomorzan ruszyliśmy na Głębokie i to by było na tyle :):):)
Ale sie rozpisałem.Jestem ciekaw co nagryzmoli Misiacz.POzdrawiam.
Wtorek, 27 lipca 2010

Szczawnica-Czerwony Klasztor

Klasyczna wycieczka z małżonką przebiegła bardzo spokojnie.Widoki które cieszyły oko byly wazniejsze od jazdy :( wiec tempo nie było oszołomiające :) ale wazne że cokolwiek sie ukręciło :) przez dwa tygodnie urlopu :):)
A tak wyglądała traska

A tu bedzie filmik jak się uda go zapodac :)
Piątek, 2 lipca 2010 Kategoria Do i z pracy

Do i z pracy

Zauważylem ze nie wpisując kilometrów dojazdów i powrotów z pracy umyka mi spora ich ilość. W końcu 30 km w tygodniu ponad 120 w miesiącu i prawie 1400 w roku to nie w kij dmuchał.Do pracy dojeżdzam codziennie bez wzgędu na pogode i pore roku.W związku z tym zaczynam je zapisywać.
Piątek, 2 lipca 2010

Bez pomysłu na tytuł :)

Ostatnio pogoda nas nie rozpieszcza :) stanowczo jest za gorąco. Nawet się nie chce pokręcic na rowerku.Ale po dwu tygodniowej przerwie wojaży z Misiaczem,bo ten włuczył sie po Francji z małżonka ,nie wspomne ze bez roweru :) wreście przyszedł czas troche wspólnie podreptać.Dystans nie jest porażający ale czas miło spedziliśmy.A co najważniejsze na Osowie pobiłem swój rekord predkośći który obecnie wynosi 64,64 km/h :):)