Styczeń, 2014

Niedziela, 19 stycznia 2014

Trasa nr 5

Już na 17 km wiedziałem że Jareczek postanowił dzisiaj że lekko to ja nie będę miał.
Mimo mocnego wiatru trzymał równe wysokie tempo. Do tego jeszcze te górki :(
Miałem, zreszta jak zawsze przy duzym wysiłku wyrzuty że znów dałem sie wkręcić. (Przecież z Jarkiem nigdy nie jest lekko :) )
Ale tak to jest zawsze, gdy człowiek nie ma formy i szuka głupich wymówek.A jak forma dopisuje to wszystko jest piękne i podjazdy robia się nawet nie długie nie strome itd i itp :):)
 Od 25 km cos drgnęło w mięśniach jakiś delikatny zastrzyk mocy nawet puls sie troszke uspokoił bo te długie podjazdy przestały wkurzać mnie:) chyba troszkę sie rozgrzałem albo Jareczek zwolnił :) i znów świat nabrał kolorów.Zaczeło docierać do łba że jeszcze totalnym dnem się nie jest :) (czytaj tzw mobilizacja dokonuje cudu hehehe )
I zrobiło sie przyjemnie.:):)

• Temperatura -1.4°C
Niedziela, 12 stycznia 2014

Trasa nr 4

Z Gadzikiem do Nowego Warpna.
Wietrznie.
Poniedziałek, 6 stycznia 2014

Trasa nr 3

Przewietrzyć sie z Gadzikiem.
Niedziela, 5 stycznia 2014

Trasa nr 2

Mały włos i z "wycieczki" nic by nie wyszło.
Wyjechałem 30 min przed ustalonym terminem spotkania i zaledwie po 4km złapałem flaka.Szybka zmiana dętki pompowanko a tu okazało sie że zepsuty jest zaworek. W między czasie zjawił sie Gadzik. Juz zaczęło mnie nosić ale Gadzikowy spokój troszke mi sie udzielił.Skleiliśmy zepsuta dętkę  znów wymieniliśmy pompowanko a tu dupa bo uchodzi gdzieś powietrze.Juz miałem dosyc nawet radziłem Gadzikowi żeby pojachał a ja wróce do domku.Ale nie chciał tego słyszeć.Znów zdjeliśmy dętke sprawdzilismy jeszcze raz i niby jest ok więc ponownie założyliśmy pompowanko i ....... tym razem udało sie :)
Więc wykonałem telefonik do Gryfa ze bedziemy za godzinke z haczykiem i ruszylismy. Tylko że nie zaplanowana wczesniej trasa przez niemcy tylko po naszej stronie do Gryfina.
Gdy dotarlismy juz pod domek Adriana i zadzwoniłem ze juz jestesmy to okazało sie sie chłopak nie mógł sie nas doczekac i wyjechał nam na przeciw wcześniej umówionej trasy. Znów wtopa :)
Umówiliśmy sie  na moście w Mescherin. Spokojnie dotarlismy na miejsce i poczekaliśmy na kolegę.
Od tej pory juz w trójeczkę jechaliśmy do Schwedt.Spokojne tempo bajla bajla pogawedki i takie tam po prostu miło leciał czas.
U celu zrobilismy z 10 min przerwy i czas było juz wracać.
Do Gartz jechalismy bardzo spokojnie ale z Gartz do Mescherin zrobilismy z Adrianem dwa sprinterskie podjazdy które tak mnie wykończyły że byłem bliski omdlenia .
Zastanawiałem sie jak przejadę jeszcze 30 km do domku.Jedzonka juz nie miałem picia tez zostało nie wiele. Oby do Rosówka sie dowlec do stacji, a tam cos sie kupi i może sie uda dojechac do domku.
Dobrze że wiatr nie przeszkadzał bo byłem naprawdę bardzo zmęczony. Na stacji litr coli i mleczna czekolada dokonała cudu.Znów wróciła moc.Gadzik świadkiem :) az do domku jechało mi sie wybornie.

• HRmax 180 (102%)
Środa, 1 stycznia 2014

Trasa nr 1

W 2013 roku dane mi było przejechac 93 traski rowerowe.W tym jedna wielkiego kalibru.:) czyli rekord zyciowy jazdy 24h tj 438.5 km!!
i wycieczka rowerowa zycia czyli Tour de JAJ (przejechanie południowej granicy polski) Do tego musze dodać rekord życiowy przejechanych kilometrów w sezonie czyli 5798km i tym oto sposobem okazuje sie że ten miniony rok był dla mnie bardzo udany.
Jak bedzie w 2014...hm... zobaczy sie  :)
Marzenia są więc trzeba dążyć żeby się spełniły.
A dzisiaj spokojnym tempem przejechałem te pare kilometrów spotkając po drodze Andrzejka z Polic oraz Peio ,Jaszka i całą mase pięknych rowerzystek z nimi.:)