Sobota, 9 listopada 2013

Trasa nr 88

Rano wykonałem kilka telefonów po sklepach rowerowych wypytując o dostepnosć tylnej przerzutki do mego górala interesuje mnie SLX bądz XT do dual control, shadow ze sprężyną low normal niby nic takiego a jednak jest problem.
Po którymś telefonie, na Witkiewicza pan zaproponował mi w bardzo dobrej cenie XTR więc pomyślałem ok zobacze to cudo.Jadąc do sklepu rowerkiem zajechałem jeszcze do rowerowego na ul.Piotra Skargi a tam w cenie której miałem mieć XTR lezy sobie XT. Wypytałem o dostepność tego co mnie interesuje nawet wstępnie w razie jakiegoś nie powodzenia na ul.Witkiewicza umówiłem sie że zaraz przyjadę na zamiankę sprzetu.
Na Witkiewicza oczywiście był ten XTR ale z przed 10 lat a może i więcej i nie to czego szukałem.Szybki powrót na Piotra Skargi wpadam do sklepu a pan juz idzie i z daleka przeprasza że niestety przerzutki nie ma bo ta jest chyba przeznaczona na serwis czy cos takiego.Że może zamówić i tretete.Troszkę żal ale jak nie ma to nie ma.Z żalu pojechałem do domku przez Police.