Niedziela, 10 listopada 2013

Trasa nr 89

Pojechałem do Nowego Warpna zobaczyć tą nową ścieżkę rowerową. I ręce opadają co zrobili z tymi barierkami :(
Ostatnio czytałem taki fajny artykuł w gazecie o rodzinnych stołkach w budżetówce (ponoć jest ich 150 tys) do tego z tydzień temu pokazywali wybudowaną ścieżkę wijącą sie niczy wąż między słupami jakieś estakady (nie pamiętam miejscowości) i tak sobie mysle że wijąca sie śćieżka ma o wiele więcej metrów niż gdyby byłaby prosta czyli ktoś zarobił więcej. To samo u nas, barierki za darmo nie są więc może burmistrz poprostu dał komuś zarobić. Bo na pewno nie służą rowerzystom.

Ta serpentynowa sciezka rowerowa to w Bydgoszczy. Mieli ja potem niby wyprostowac, ale jak medialny szum opadl, to temat przestal istniec. Teraz, zeby zaliczyc kilka switchback''ow, nie trzeba sie wspinac na Stelvio, wystarczy pojechac do Bydgoszczy. Gość - 14:09 niedziela, 1 grudnia 2013 | linkuj
Pewnie że projektuje projektant ale ktoś daje wytyczne i płaci za projekt :)
Po części masz racje łatwo narzekać ale to nie jest moja decyzja o zrobieniu a potem rozebraniu tych barierek.
I tym sposobem zapłacono za montaż i demontaż :)
Mimo tego bałaganu ciesze sie z kazdego kilometra wybudowanej ścieżki.
No i prawda że troszkę pomarudziłem :( sorki
jurektc
- 18:45 środa, 13 listopada 2013 | linkuj
eee.... nie przesadzaj! Ścieżkę projektuje projektant, nie burmistrz. Prawda, że barierki w lesie to była przesada, ale już ich nie ma. Robienie z byle czego wielkiego szumu przez dziennikarza świadczy tylko o jego kompetencjach. Jak się nie ma o czym pisać ....... Poza tym burmistrz Nowego Warpna w rozmowie okazał się rozsądnym, konkretnym człowiekiem. Chcemy więcej ścieżek to też chwalmy a nie tylko krytyka. Pozdro Marudo ;-)
Peio
- 19:59 wtorek, 12 listopada 2013 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa azega