Niedziela, 22 kwietnia 2012 Kategoria Holandia

Trasa nr.35

Ostatni dzień wolnego na noc do pracy a mi zachciało się cos pokręcić.
Za oknem nie koniecznie, czarne chmury oblegają doszczętnie niebo ale że traska już wgrana do GPS-a więc trzeba wstawać ogarniać się i siadać na siodło. Przede mną prawie 110 km.
Cel Haga.
Do przeprawy promowej jest około 20 km czas mile leci dupsko nie boli po ostatniej trasce nogi też nie narzekają :) a z nieba jeszcze nic nie spadło.
Na promik spóźniłem się dosłownie z 2min zdążyłem tylko pstryknąć mu foteczke.

Troszkę się wnerwiłem bo z pół godzinki w plecy a na dodatek zaczął padać deszcz. Schowałem się pod wiatą i zacząłem rozważać powrót bo było naprawde nie ciekawie. Prom wrócił ja się zapakowałem a deszcz ciągle leje. Przeprawa trwa z 20 min i tyle wystarczyło aby pieruństwo się wypadalo :)
Sucha guma stanąłem na brzegu :)
I pojechałem :)
Po drodze zahaczyłem o Wrota europy. Prezentuja się naprawde okazale tyle że nie widac tego na zdjęciu

A póżniej wzdłuż wybrzeża do samej Hagi.

Dwa lata temu byłem już w Hadze i jakoś nie przypadła mi do gustu. Ale teraz jestem nią zachwycony. Jednak magia roweru działa :) bo z jego siodła świat wygląda zupełnie inaczej.
A tu kilka fotek tego pięknego miasta.

Gdy wzrok i dusza się nacieszyła czas byo już wracać. Bo za pare godzin do robotki.

Paweł gdzies ziarenko prawdy w tym jest :):)
jurektc
- 13:26 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj
rzeczywiście Haga jest piękna ! A , z roweru rzeczywiście świat jest inny i niech żałują ci , co tego nie wiedzą , nie ? !
tunislawa
- 10:26 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj
ostatnio zwiększasz częstotliwość jazdy, czyli niedługo powrót do Polski i chcesz jak najwięcej zobaczyć?
sargath
- 06:33 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj
Nie odpuszczasz z tymi wycieczkami... ;)
A miasto super. Jak widać są i zabytki, i centrum biznesowe i nie gryzie się jedno z drugim. No i mocno rzuca się w oczy brak samochodów. Kilka zdjęć, w tym z centrum miasta, a można doliczyć się raptem kilku sztuk o.O Miasta dla ludzi a nie dla samochodów! :D
lewy89
- 20:31 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj
coś tam za ładnie, ja w pracy jestem i za oknem widzę odrapane, fajne, nasze mury z niemieckimi napisami sprzed wojny, tynk leci przechodniom na łeb, pełna extrema, bilety można by sprzedawać dla ludzi chcących mieć jakieś wrażenia z życia :)

pozdrawiam !
jarrek-removed
- 17:52 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asiep