Niedziela, 8 stycznia 2012 Kategoria Holandia

Trasa nr. 3 - Ouddorp

Sobota, po pracy, rower, piękna pogoda, co więcej do życia potrzeba, Tylko siadać i jechać.

I tak też zrobiłem. Jako że było już około godziny czternastej trzeba było zaplanować coś w granicach 40 km. Tym razem postanowiłem spenetrować okolice na zachód od mego nowego domu czyli Ouddorp.

Trasa na standardy europejskie czyli ścieżka rowerowa. Hehehehe
Zaczyna mi się to podobać.

Prawie każde skrzyżowanie ścieżek oznakowane mapa potrzebna naprawdę sporadycznie ale bez niej miałbym parę razy malutki problemik.
Pierwszy punkt kontrolny miał być dzisiaj przy latarni nawigacyjnej, gdzieś około 25 km. Bo tam się umówiłem z kolegami co pojechali samochodem, pospacerować po plaży przed piciem 

Nawet się odnaleźliśmy hehehe chwilkę porozmawialiśmy i czas było już jechać dalej.
Dojechałem do mostu a właściwie nasypu łączącego kolejne wyspy i postanowiłem już wracać. Ponieważ nastepna traska będzie właśnie w tamtych okolicach więc szkoda było ją dublować.
Powrót był bajeczny, zachodzące słońce podświetlało pięknie porty morskie których jest tutaj naprawdę sporo. Cieszyły oko i pobudzały do planowania następnych wycieczek.

Teraz jest już wieczór odpoczywa się z kolegami przy buteleczce i planuję jutrzejszą wycieczkę.