Czwartek, 2 grudnia 2010 Kategoria Szczeciński Rajd BS

Barbórka :) :)

Z okazji Barbórki.
Ten dzień na pewno nie należy do typowo rowerowych ale co się nie robi dla ukochanego roweru :).Mimo -5 stopniwego mrozu ruszam na umówiony punkt startowy na Głębokie po drodze zgarniając Arka z Emili Plater. Gdy dojeżdżamy na umówione miejsce czeka na nas już Jarek „Gad” a zaraz za nami wjeżdża pan z RS niestety nie przedstawiliśmy się sobie więc jego imienia nie znam a zaraz po nim Paweł „Sargath” i Paweł „Misiacz”

Czekamy jeszcze pare minut na zbłąkane dusze ale niestety więcej nikt się nie pojawił więc ruszamy ku celu a tym razem to Locknitz.A tak dokładnie zamienic puste na pełne :)
Właściwie bez większego problemu przejeżdżamy odcinek do Dobrej ale odcinek Dobra –Buk jest słabo odśnieżony i tam nasze kozy a przede wszystkim Misiaczka koza ma nie małe problemy. Ale i te trudności mamy już za sobą. Pierwsza przerwa techniczna jest na granicy w obecności panów w zielonych mundurach co prawda siedzą w swojej gablocie ale są i czuwają nad porzadkiem, a nasza przerwa trwa może z 3 min i ruszamy dalej.

Z tego co pamiętam więcej przerw nie było az do Locknitz.
W Locknitz przerwa na wymianę butelek gorący kubek kanapke i dalej w droge do domku.

Pogoda nie rozpieszcza wiec ciśniemy do domku właściwie bez przerwy,oj skłamałbym raz zobaczyłem cos co chciałem uwiecznić na kliszy wiec przerwa trwał tylko tyle ile zrobienie zdjęcia i dalej w drogę.

A teraz siedze i zastanawiam się dlaczego zabraklo czasu na „turystyke” właściwie to targałem ze sobą nawet statyw bo w planie było focenie a uzyłem go tylko jeden raz i to na starcie na Głębokim. Więc golym okiem widac ze gdzieś został popełniony błąd.
Ale nad rozlanym mlekiem nie będziemy już rozpaczać a jedynie przy rozlewanym browarku wspomnimy zmarznięte palce :)
Właściwie więcej nie ma co pisać bo nic się więcej nie wydarzyło a tradycyjnie na koniec zamieszczam pare fotek

A ta fotecza njbardziej mi sie podoba.