Niedziela, 28 listopada 2010 Kategoria Szczeciński Rajd BS

Jezioro Piaski

Dzień roku Pańskiego 2010.

Weekend bez roweru to nie weekend wiec i tym razem zaplanowaliśmy małe rowerowe tourne pod nazwa"Drugi Szczeciński Rajd Bikestats .Jako ze ostatnim razem mape traski dnia posiadał Misiacz więc tym razem dla odmiany stery przejął Sargath.
A ze to klasyczny błotniak :) więc trasa przebiegała z dala od uczęszczanych dróg asfaltowych i wiła się polnymi duktami.

Całe szczęscie ze szanowna pani natura skuła koleiny blota i wypasione kałuze w przejezdna droge dla szanownego grona :)
Tak wiec w tym szanownym gronie poruszamy się wzdłuż Głębokiego a pózniej czerwonym szlakiem do Bartoszowa gdzie uzupełniamy brakujące zapasy w sklepie spożywczym.
Dalej droga ciagnie się również polnymi sciezkami aż do Tanowa gdzie w końcu wjeżdżamy na asfalt.Przejechalismy zaledwie pare metrów jak oczom naszym ukazał się pędzący Kris :) czyli brakujące ogniwo naszego peletonu :)
Zcaleni w jedna słuszna rowerową brać kierujemy się dalej czerwonym szlakiem w kierunku Swidwia a póżniej odbijamy na droge przeciwpozarową nr.14 i jeszcze jakąś tam :) i w prawo nad jezioro Piaski :)
A nad jeziorem skutym lodem z końcem listopada jedyne co można robic to ropalic ognicho i upiec pyszne kiełbaski i wypić Basi herbatke z prądem :)

.Więc czasu szkoda i bierzemy się za zbieranie drewna.Ogniomistrz Jarek zwany Gadem pluca ma odpowiednie do wzrostu :) wiec pare jego dmuchnięć i ogień jest jak tralala co prawda te płuca trzeba było uzyc jeszcze nie jeden raz ale koniec końców kiełbaski zostale upieczone :)

Jedząc te wyśmienite kiełbaski zauważyłem ze nasz Kris poszedł śladami Hannawalda i jedząc bułke i banana chce dorównać najlepszym, choć z tego co wiem mowy o skakaniu w dal w planach na dzisiaj nie było, Ale lepiej chuchać na zimno :) kto wie co po prądzie przyjdzie do głowy :).

Popas udany jedynie tylko nasz ukochany Misiach miał stresa natury moralnego.Bo jak tu upiec kiełbaski bez ognia a ognia w lesie się nie pali więc musiałem naszego misia czerwonego(zaznaczam nie o przekonania polityczne mi chodzi) uspokoić i wyluzowac.

Zainteresowani wiedzą ze ta sztuka mi się udała :) A skoro wszyscy zadowoleni i najedzeni więc czas ruszać w drogę powrotną ,kierunek Trzebież Jasienica Tanowo Pilichowo i Głębokie. Wracało się wyśmienicie i znalazły się chwile na szaleńczą jazde co cyborgi lubią najbardziej . Należy tu wspomnieć o Jarku bo ten człowieczek do maruderów nie należy i gdy będzie okazja to jeszcze pokaże nam prawdziwa definicje Cyborga :) Spory kawał drogi pchał Basie a wskazówka nie spadała poniżej 27 km/h. no i grzechem byłoby nie wspomniec o Basi bo ta mała pocieszna istotka z gorączką trzymała nam kroku przez wieksza część drogi.Szacun Basiu :)

To się dzisiaj rozpisałem :)
I to by było na tyle.Pozdrawiam i ściemka :)
A no i załączam jeszcze pare fotek