Niedziela, 3 października 2010

Szczecin-Kołbaskowo

#lat=53.42672&lng=14.49646&zoom=10&type=2

Mój dzień na rower to sobotka ale ze ostatnio trzeci raz z rzędu w sobote jestem w pracy wiec za dużego wyboru nie mam i korzystam z niedzielnych poranków aby troszke pokręcić.
Słonko świeci wydaje się ze i wiatr jest ok wiec ruszam w droge.
Udaje się w kieryku Gębokiego a póżniej przez Wołczkowo do Dobrej.Z ronda w Dobrej uderzam na Lubieszyn po nówce drodze

Asfalt jest idealny gdyby tylko nie wiatr który od Głębokiego daje mi strasznie popalic (a miało być tak pięknie) byłoby cudownie.Ledwo sie wleke,pod wzniesienia jade na stojąco a licznik oscyluje w granicach 17-22 km/h totalna porazka.Właściwie wiatr zachodni przeszkadza mi az do samego Kołbaskowa

Z Kołbaskowa naszczęscie wiatr mam juz w plecy :) wiec juz normalnym swoim tempem mkne na Szczecin.Wreście człowiek wie że żyje :):):)
Od ronda Hakena jechałem juz ścieżką rowerową az do Powstańców a póżniej skręciłem w prawo na Kolumba i wzdłóż Odry az do martwej stoczni.Jeszcze tylko do pokonania 2,5km i juz bede w domku.
Traska nie imponuje w kilometry bo zle się czuje samemu na rowerku ale zawsze to 56km wiecej do licznika :):):):)