Sobota, 19 czerwca 2010

Dookoła Miedwia

Napisze krótko,było przerąbane.Wiatr dawał po kościach ze az miło było :) i tak dziw ze wyszła taka srednia :)
Wyruszylismy z mostu długiego o godz 8.00 ,skierowalismy sie w kierunku Dabia i po droze zawitaliśmy na przystań jachtową

Gdy juz nacieszyliśmy ko ruszylismy dalej w kierunku Wielgowa i Zdunowa i tu zaczeły sie nasze problemy.
Nie zabardzo lubimy trakty lesne a tu niestety bylo ich pod dostatkiem a juz mistrzostwo swiata zrobiła droga do Niedzwiezia Spory kawał drogi prowadził przez las zupełnie polnymi drogami

nie ułatwiało nam to jazdy bo nie lubimy takiej nawierzchni do tego spychacz swiezo równał droge ::)::) tak to nazwijmy :) a do tego jeszcze zupełnie nie znany teren i kluczenie po lesie :(

często sie posilkowaliśmy mapa dzisiaj.

Po nieszczesnym Niedzwiedziu przyszedł czas na Reptowo Cisewo Grzedzice Lipnik Kunowo Wierzchwald Koszewko Koszewo Wierzbno Gredziec Okunica Ryszewo Turze Młyny Ryszewko wjazd na droge Pyrzyce-Szczecin zjazd na Kołbacz Nieznan Bielkowo Kobylanka Motaniec Niedzwiedz Zdunowo Wielgowo Dabie Szczecin
Była to trasa jak po kilometrach widac nie za długa ale koszmarna nawierzchnia i pogoda położyła nas na łopatki.Resztkami sił dotarlismy do domku.
A tak trasa ta wygląda na mapie