Sobota, 16 lutego 2013 Kategoria Szczeciński Rajd BS

Trasa nr 15

Na moście długim pojawiło sie 4 pozytywnie zakręconych rowerzystów.Kolejnych 2 dojechało w zdrojach. Trasa zaplanowana przez Gadzika,a czas zaplanowany przez zony spowodował że od startu do mety toczylismy walke z czasem. Nikt nie narzekał choc na pogode mozna by było bo opadająca mgła z początku troszke nas moczyła.
Ale po wjezdzie do lasu było juz ok. W lesie nawierzchnia bardzo dobra do jazdy rowerem.Bez sniegu i bez lodu woda jeszcze nie stoi w koleinach a sam szutr jest lekko wilgoty i zbity co daje naprawsde swietne warunki do jazdy.
Na wysokości Morzyczyna troszke sie rozciągnęliśmy przez co stracilismy dwóch zawodników Andrzeja i Roberta. W związku z tym że wcześniej uzgodnione było że w razie czego mamy nie czekać tylko dalej jechać.Odczekaliśmy z 5 min i ruszylismy dalej. W okolicy Sawna pomału opadał nam z sił Marcin.Z tego co pamiętam to pierwsza trasa w tym roku kolegi więc miał prawo podupadać na zdrowiu.
Skróty do Łęska droga polna pokonywaliśmy w tempie 20 km/h dawaliśmy odpocząć koledze a dzieki temu gdy wyjechaliśmy na asfalt spotkaliśmy przed Kliniskami Andrzeja i Roberta :)
Teraz już w komplecie cielismy sfalt :) po drodze zatrzymaliśmy się jeszcze na kawkę i pączka.Pogadalismy pare minutek i ruszyliśmy dalej.
Po drodze pożegnaliśmy jednego z Andrzejów w Załomiu i Marcina w Dabiu, wrzuciliśmy piaty bieg i ruszyliśmy do domku :)
Trasa miała być pagórkowata i szybka i taka była.Gadzik spisał się na 100%
Dziś jechało mi się wyśmienicie bo noga podawała należycie . hehehhe