Czwartek, 7 lutego 2013 Kategoria Do i z pracy

Trasa nr 8

Po pracy poczułem chęć na rower wiec pojechałem do domku przez Police.
Zastanawiam sie czy ścieżka rowerowa jest dla rowerów bo cała mas ludzi chodzi po niej jak po chodniku.I czy w takim wypadku nie jest to wykroczenie.Bo zagrożenie dla rowerzystów na pewno.Ludziska chodza jak świete krowy.A zwróc im uwagę to posypia sie na Ciebie joby ze aż miło. Tak jak dzisiaj na mnie.
Szła kobitka z wózkiem na Duńskiej.Szczecinianie wiedzą że to spora górka. A ja akurat zjezdzałem z niej gdzieś 40 coś tam na godzinke.Jade i dumam co zrobić.Pomyslałem że bede miły zwolnie i powiem jej żeby zobaczyła jakie sa znaki na ścieżce że to ścieżka dla rowerów i że nie powinna chodzić tedy bo kiedys może to dla niej skończyc sie nie przyjemnie. A ona hehehe jak wypaliła żebym zają sie swoimi sprawami i takie tam pi pi p ip i pi i pipip i pi pi pi pi że az zbaraniałem.
Odpuściłem sobie i pojechałem dalej.Ale jadąc zastanawiałem sie co zrobic nastepnym razem.Może należało śmignąc na obtarcie łokcia żeby kobitka dostału zawału.Może to ją by na tyle wystraszyło że więcej nie spacerowałaby z dzieckiem w wózku po scieżkach rowerowych.A pomysleć że wzdłuż ścieżki jest chodnik.