Poniedziałek, 20 lutego 2012 Kategoria Holandia

Trasa nr.15

Ostatni dzień wolnego trzeba było wykręcić.
Zapału to ja nie miałem nawet do wstania z łóżka a co dopiero do kręcenia. Ale o 11.20 zwlekłem się z łóżka za oknem słońce ,leń we mnie,ale jak pomyslałem że znów cały dzień w domku to az leń spierdzielił z nudy.
Zjadłem i ubrałem sie najszybciej jak umiałem i tuz przed dwunasta juz jechałem.
Plan na szybkiego wymyslony to trzasnąć 100 i zaliczyc kolejna przeprawe między wyspami. Jak się pożniej okazło 100 nie rozmieniona za to kolejna przeprawa tak.
Juz na dziesiątym kilometrze miałem obawy co do dystansu bo wiaterek dzisiaj nie próżnował ale postanowienie wzięło górę.Wyszedłem z złożenia Gadzikowego "Nie walcz z nim nie patrz na licznik" łatwe to nie było ale z czasem czułem jak przynosi mi spokój.Przestałem mysleć (właściwie to jest mój stan juz od dawna hehe)o czasie i o dystansie jak mam do pokania.Będzie jak będzie obym tylko wrócił do domku.3/4 dystansu walczyłem z wiatrem w Gadzikowy sposób i pomogło.A na ostanich 25 km wiatr zawiał w plecy. Gadzikowe myslenie odstawiłem i zerknąłem na licznik a tam cyferki razem z wiatrem sie rozkręciły :D
Cudowne to uczucie patrzec jak przekracza sie 45 km na prostej.Heheheh
Końcówka była szybka i piękna więc dzień uważam za udany.