Sobota, 19 lutego 2011 Kategoria Traski TC_TEAM

Ueckermunde

Zastanawiam się od czego zacząć i wychodzi na to że należałoby od podziękowania chłopakom że nie zostawili mnie gdzieś w lesie :)
Po krótkiej przerwie od roweru spowodowanej grypa postanowiłem tym razem ruszyc z chłopakami aby złapac troche świeżego powietrza.
Traska zaplanowana przez Misiaczka wiodła pieknymi terenami po zachodniej stronie odry do Ueckermunde.
Dla odmiany a raczej wygody spotkaliśmy się tym razem na głębokim o godz 9,00

Na głębokim poznałem nasz nowy nabytek :):) czyli Gryfa.
Poczekaliśmy tradycyjnie około 10 min na spóźnialskich i ruszyliśmy w droge.
Kierunek Dobieszczyn.Na granicy tradycyjnie jakaś foteczka do tego herbatka 5 min bajdurzenia i dalej w droge.

Humorki dopisywały wiec i dziwne pomysły przychodzily nam do glowy :)

Od granicy ruszyliśmy już raczej zdecydowanym tempem jakby każdy nie mógł się doczekac niemiecko-tureckiego kebaba.Do Ueckermunde dotarliśmy ze srednia 25,7km/h.
Za to w Ueckermunde snuliśmy się po mieście i szukaliśmy ciekawych miejsc do pstryknięcia.Zeszło nam z godzinke na tym snuciu się zanim dotarliśmy na karme.

Karma była słusznej wagi wiec po jedzeniu każdy był zadowolony i troszke rozleniwiony.A przecież trzeba jeszcze wrócic do domku.
W drodze powrotnej już tak nie jechaliśmy szybko zreszta na moje szczęście bo każdy kilometr dawał mi się już we znaki.Nie myślałem że pare dni choroby zabiarze mi tyle sił.Ale dałem rade :)
Zreszta dzisiejszy dzień nie tylko mi dał popalic :)
Tak że spokojnie dotarliśmy do Dobrej i tam zrobiliśmy pożegnalna fotke dzisiejszej wyprawy.

W Dobrej rozdzieliliśmy się na dwie grupy.Ja i Sargath pojechaliśmy w kierunku głębokiego a Kris Misiach i Gryf pojechali w kierunku Lubieszyna.
Jeszcze na wysokości parku Kasprowicza mielismy z Pawełem niesamowite przezycie z kerowca autobusu nr 53.
Jechaliśmy spokojnie około 25km/h gdy ten idiota zacząl na nas trabic ze mu tarasujemy droge.Nie wspomne ze w ty miejscy jest podwójna ciągła a mimo to próbował nas wyprzedzic.Na Pawła zadziałało to (wtajemniczeni co znaja Pawła wiedza o co mi chodzi )
Jak płachta na byka :)
I gdy przejeżdżaliśmy obok stojącego autobusu na przystanku małe co nieco posłał mu przez okno :).Wydawało by się że temat się zakończył tylko że tym razem rozjuszony kierowca chciał Pawła przejechac na wysokości kościoła.Dosłownie przejechać bo na dużej prędkości wyprzedzał go na podwójnej ciągłej a że nie mógł się zmieścić to podjechał do niego na dosłownie kilka centymetrów.Wyglądało to naprawde niebezpiecznie.Widac że odjęło mu rozum.Do tej pory przyglądałem się tylko temu zdarzeniu jadąc troche z boku ale po tym manewrze busa krew mi się zagotowała i postanowiłem upuścić tym emocja co nieco wykrzykując kierowcy 
Dobrze że nikomu nic się nie stało a naprawde nie wiele brakowało do nie szczęścia.
Reszte drogi czyli ostatnie 2 km było już spokojne.