Wtorek, 21 grudnia 2010

Tuż tuz przed zimą :)

W pierwszy dzień zimy.
Wydawało by się ze czas wyciągać sanki i iść na góre ale nic bardziej mylnego bo ja wyciągnąłem rower i pojechałem wykręcić pare kilometrów :).
Plan miał być skromny kilometrowo ale owocny zdjęciowo.
A tak to się potoczyło.
Po pracy nocnej miałem dzisiaj troche wolnego czasu i postanowiłem go jakoś zagospodarować.Pomogło mi w tym nawet słoneczko które radośnie świeciło i zachęcało do spędzenia wolnego czasu pod gołym niebem.
Osiedlowe ulice są koszmarnie zasypane wiec najkrótsza droga udalem się na Warszawo

a póżniej na Głębokie.

Okolice Głębokiego są dosłownie bajkowe, zasypane i dziewicze :),popstrykałem troche fotek i dalej pojechałem przez Wołczkowo do Dobrej.

Tutaj mój plan skromnej kilometrowo trasy zaczą nabierac rumieńców i w mysl przysłowia dać palec to zaraz będzie chciał całą ręke zaczął się rozrastać :).
Pierwsza mysl na rondzie w Dobrej to taka ze pojade do Buku i przez Stolec udam się do Dobieszczyna.Dojechałem do Buku

i przy rozwidleniu do Blankensee znów zmieniam plany bo droga jest koszmarnie zasypana a do tego pod 5 cm sypkim śniegiem kryje się zdradliwie lód.wiec udaje się na Lubieszyn.

I znów rondo w Dobrej tylko że tym razem szczęśliwie :) zaliczam na samym rondzie glebe ,sam czysciutki lód nie daje mi szans.Szybko się zbieram i niby nic jade dalej :)

Droga do Lubieszyna jest już znośna a nawet czasami w koleinach jest czarny asfalt ale tylko czasami :) bo dopiero 10 jest czysta bez śniegu az do Dołuj ale czym bliżej miasta to jest gorzej.

Po drodze strzelam jeszcze pare fotek i obieram kierunek DOM :)

tyle ze wczesniej zrobiłem jeszcze zdjęcia paru kościołom i teraz wam je pokaże :)

Traska jak i czas spędzony na niej zaliczam do udanych ale obiektywie trzeba powiedziec ze coraz trudniej sie poruszać bo zasypanych drogach :)