Niedziela, 15 sierpnia 2010

Niedzielna czasówka

Po sobotniej ulewie przyszła dosyc ładna niedziela wiec postanowiłem zrobić pare kilometrów.Zadzwonilem do Krisa i juz po paru minutach byliśmy w drodze :)
Do krisa mam 4,5 km wiec była to rozgrzewka a od Krisa nazwałbym to start ostry.Ten chlopak ma naprawde dynamit w nogach :) podkręcił takie tempo ze po 20 km juz chciałem zawracac bo byłem padnięty a w Dołujach nawet go prosiłem zeby jechał juz do domku bo mam naprawde dość ale niestety nie dał się namówić i odbił w lewo na Lubieszyn a potem na Dobra.Przez większość trasy wiozłem się mu na plecach tylko sporadycznie dając zmiane,bo moje pluca były dzisiaj do dupy.Brakowało mi caly czas powietrza.Dopiero od Dobrej wiatr zawiał mi w plecy :) i dostałem skrzydeł tak zwane drugie życie :):) i sam podkręcałem tempo.I tak oto znależliśmy sie na Głebokim.Od Krisa do Głebokiego zrobiliśmy 40km ze średnią prędkością 30,97 km/h
Na Głębokim zatrzymaliśmy się na 10 min na odopczynek uzupełnienie płynow i spacerkiem wróciliśmy do domku i ze smutkiem patrzyłem jak spada średnia :(