Niedziela, 30 kwietnia 2017 | Uczestnicy Kategoria Wyprawy

Trasa nr 78 Szlakiem Orlich Gniazd

Kilka dni wolnego więc z Markiem i Mateuszem postanowilśmy przejechać się Szlakiem Orlich Gniazd.
Pogoda miała nie rozpieszczać ale że głupi ma szczęście to słoneczko towarzyszyło nam przez całą wycieczkę.A co najważniejsze deszczu na garbie nie poczuliśmy :)
Pociągiem pojechaliśmy do Częstochowy a póżniej czerwonym szlakiem do Podzamcza i na kwaterke do Skarżyc. Po drodze zaliczaliśmy ruiny zameczków okoliczne sklepy :) i wszystko to co nas interesowało w danej chwili. Tempo było jak na wycieczke przystało bardzo turystyczne.

Zwiedzanie zaczęliśmy od Jasnej Góry

Na Podzamczu zwiedzanie na dzisiaj zakończyliśmy.
Co do trasy powiem tyle że dość wymagająca. Duzo terenu i ciężkich podjazdów.

• Sprzęt KROSSIK

Oregona 450 mam od 2008 roku. Kupiłem go pracując w Holandii żeby spokojnie pośmigać rowerkiem po okolicy :) i wiem że lepszej rzeczy na rower od niego to jeszcze nie kupiłem.:) Jest naprawdę super, a już szczególnie w terenie.
jurektc
- 16:40 piątek, 5 maja 2017 | linkuj
Ulcia i tu się z toba zgodze w 100% Oregon jest The Best :)Nas też skatowała ta traska nawet zastanawialiśmy się jak przejezdzaja ja ludziska na turystycznych rowerach bo nasze ledwo ledwo ogarniały te wyjebiscie strome podjazdy.
- 04:33 piątek, 5 maja 2017 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zejez