Sobota, 13 sierpnia 2016 | Uczestnicy

Trasa nr 157 Silnowo

Ostatnie człapanie po asfaltach obudziło we mnie chęc poturlania sie polnymi drogami. A że Gadzik zaplanował ciekawa trase  więc razem z bratem udaliśmy się na błotna wyprawę. O godz 5 rano spotkaliśmy się na moście długim.
Trasa do Zdunowa pokonana asfaltem.
Póżniej to już tylko piach, błoto, krzaki, polne drogi, pola i a i czasami żadnych dróg :)
Nie zawsze dało się przejechać strome podejścia lasem czy wielkie rowy z kałużąmi pokonywaliśmy z kapcia.
Chyba na 100 km gdy droga okazała się zamknieta płotem z siatki jak przystało na prawdziwy legion pokonaliśmy ją taranem :) po czym wjechaliśmy na obcy teren. Nie wiele metrów ujechaliśmy gdy przywitał nas owczarek niemiecki :):):)
Wtedy to jak przystało na legion rzymski utworzyliśmy szyk obronny. Pod dowództwem Aresogada stworzyliśmy trójkąt z naszych wozów bojowych i bezpieczni w środku rozpoznawaliśmy nastawienie kundla :)
Jako że kundel był nastawiony pokojowo pierwszy szyk złamał Aresgad a my niczym wystraszone owieczki krok po kroku za nim w asyście czworonoga przeszliśmy przez teren wroga.
Trasa naprawdę urokliwa z dala od zabudowań.Godna polecenia.
Zaliczone trzy gleby :)

centrum dowodzenia :

Nawigacja pokazywał tutaj szlak :)

tutaj też :)

Ciężko zapracowane piweczko.

Wygląda na to że Gadzik się zmęczył :)