Sobota, 6 sierpnia 2016

Trasa nr 154 MIEDWIE 2016

Trzeci mój start na MTB Miedwiu. Do tego zdecydowanie najlepszy.:) bo najszybszy :):)
Starałem trzymać się w czubie no i wydawało mi się że się w nim trzymam a na mecie okazało się że w Open jestem 84 :) to jaki to czub :) heheheheh
Cała trasa jechana na maksiora .
Co do samej organizacji a raczej sposobu puszczania z linii startu to tak jak przed zawodami byłem "za" takim rozwiązaniem jakie dzisiaj było to po zawodach już taki "za" to nie jestem. Jednak w zeszłym roku nie było tak ciasno na trasie a to ze względu że mocni byli pomieszani w różnych grupach. Jechały ciągi słabych i mocnych przez co łatwiej było wyprzedzać, po prostu peleton był mocno rozciągnięty.A dzisiaj prawie przez całą trasę jechała ogromna grupa koksów.Było strasznie ciasno i niebezpiecznie. Dopiero około 40 km zrobiło się ciut lużniej. Naturalna selekcja zadziałała :)
Dla mnie wyścig bardzo udany. Myslę że to ostatnie sciganie się na Miedwiu.Za dużo zdrowia to kosztuje :)