Sobota, 18 czerwca 2016

Trasa nr 131

Wybiła godzina startu 147 ultramaratonu Szczecin-Kołobrzeg.

Tuz przed startem wpadła Ulka Żabczyńska :) pogadać o tym i o tamtym. I przez te gadanie cały przód peletonu mi zwiał :)
Az do basenu górniczego goniłem czoło a i tak czołówka mi gdzieś uciekła:)
Pod Dąbiem zrobiło się już rzadziutko a pod Wielgowem zastanawiałem się gdzie są zawodnicy :) przed sobą nie widziałem nikogo za mną tez było pusto.Pomyslałem sobie że jadę ostatni :) i musze jeszcze przyspieszyc i dogonić choćby jednego człeka.
Droga wyrąbiście masakrycznie ciężka. Kałuże kilku  metrowe a może i większe.Głębokie do osi koła dookoła maż kamienie i gałęzie.
Strach zagląda w oczy no bo weż najedz w takiej kałuży na kamulca gleba murowana a ja słabo pływam :) w miejscach piaszczystych piach zamienił się w pływające błoto które niczym klej spowalniało jazdę.
Do 140 km walczyłem tylko ze sobą cała drogę jechałem sam. Ale i ta walka się opłacał bo właśnie na tym 140 km dopadłem dwóch maruderów lekko już zmęczonych :) poturlałem się z nimi z 10 km a póżniej pomyślałem sobie trzeba przyspieszyć no i chłopaki zostali :)
 Jeszcze nim dopadłem chłopaków zaliczyłem ostatni punkt kontrolny.Pytam się ilu było przede mną na co uzyskuje odpowiedz że jestem szósty. A więc gdy wyprzedziłem tych dwóch a mnie nikt nie wyprzedził to powinienem być czwarty a na oficjalnym protokole jestem piąty :( dziwne. Ale tak naprawdę nic to nie zmieniło bo i tak jestem mega szczęśliwy.