Sobota, 14 maja 2016 Kategoria Najszybsza

Trasa nr 110

Pierwszy mój maraton szosowy.
Jestem mega zadowolony z czasu przejazdu. Nie spodziewałem się aż tak dobrego wyniku.
Puszczali nas w 15 osobowych składach.Od początku trzymałem się w szpicy.Tempo było zawrotne i już po paru kilometrach dogoniliśmy wcześniejszych zawodników. Około 25 km zostało nas już tylko 3.suneliśmy niczym torpedy.:) wyprzedzaliśmy jednego po drugim A co najważniejsze nikt nas nie wyprzedził!!
Na 35 km miałem kryzys zmiany moje już nie były takie mocne ale jakoś przetrwałem te pare kilometrów,bo coś około 40 kilometra mało nas nie przejechała rozpędzona lokomotywa :)
Grupa z 20 zawodników w większośći z STC Stargard naprawdę dawała ostro.
Wskoczyłem z jednym kolegą do tego pociągu i pomknęliśmy z nimi. Wiozłem się w srodku stawki przec co odpocząłem.
Na 8 km przed metą zaczęły się problemy z skurczami przez co musiałem poluzować i odpuścić grupie.Po paru kilometrach dogoniłem jeszcze jednego marudera takiego jak ja co miał też problemy ze skurczami i razem docisnęliśmy do mety.
Szkoda troszkę straconego czasu przez te skurcze ale i tak chciało mi się krzyczeć ze szczęścia na mecie :) heheeheheheheheh