Sobota, 18 lipca 2015

Trasa nr 105

Do trasy z mapki dodałem jeszcze km z dworca do domku.

Miało byc deszczowo bez wiatru a jak miał juz byc to miał wiać w plecy.A życie potoczyło sie po swojemu.Cały dzień grzało jak szalone pojawiało sie nawet 31 stopni do tego wiaterek byl nie znosny i mało kiedy pomagał.Czy to nie zemsta Gadzika

Moje uznanie za sportowy wyczyn - jeżdżę dużo ale nigdy nie zdobyłem się na przejechanie tak długiego dystansu, w tak imponującym tempie - chapeau bas !
jotwu
- 06:24 niedziela, 26 lipca 2015 | linkuj
Piękny dystans :)
Basik
- 18:58 piątek, 24 lipca 2015 | linkuj
Zabo trzy razy wgrywałem opis i zdjęcia i za każdym razem zamieszczało mi tylko fragment opisu.Nie mam juz cierpliwości :(

Gadzik wyłączył telefon, zakopał sie na działce i nie odzywa się :)
jurektc
- 12:32 niedziela, 19 lipca 2015 | linkuj
Żeś się wysilił, relacja, tsssssss. Miałam Cię pożałować za te wszystkie kaemy po drawskim poligonie. ale za taką lipę, to figa z makiem. :D Gadzik pojechał czy liniał w ogródku w krzakach porzeczek?
Mimo wszystko fajna trasa, sam pewnie wymyśliłeś urokliwe przejazdy przez krzaki, więc teraz nie marudź. ;)
wredna żaba - 09:50 niedziela, 19 lipca 2015 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iukob