Niedziela, 28 czerwca 2015

Trasa nr 98

Miało wiać lać i do tego maiały byc burze a tu ot taka mała niespodzianka od stwórcy :)
Dzięki Ci Panie!!!!
Coś około 9 rano pojechałem na miejsce zbiórki odebrać numerek startowy a zaraz po mnie dotarł mój ukochany fotograf :)

Chwila peplania organizatora i ruszyły konie po betonie :)
Trasa bardzo ciężka masa podjazdów kałuż błota i kamieni.Wiele miejsc nie do podjechania ba nawet ciężko było podejść :) Na zjazdach śmierć w oczach :) dochodziło do 40km/h na sypkim szutrze i dziurach wypełnionych wodą.
Starałem się trzymać w przodzie peletonu.Bo Ci co pocisneli do przodu byli poza moim zasięgiem.A patrząc na pulsometr myślałem że zaraz umrę :) a juz na pewno że nie dojadę do mety.:)
Porównując ubiegło roczny podjazd na Śnieżkę to ten zdecydowanie trudniejszy.Bardziej wymagająca trasa.Co bardziej mnie cieszy ze względu na osiągnięty wynik.Jak widac praca nie idze na marne :)

Ostatkiem sił wdrapuję sie na Szrenicę :)

No i wdrapałem :)

Mam chęć wszystkich uściskać :)

A po ciężkiej trasce zasłużone korytko :)