Niedziela, 21 czerwca 2015

Trasa nr 95

O 8:20 zajechałem dzisiaj do Polic po braciuka aby w spokojnym tempie zrobic tradycyjna seteczkę.Nim dojechałem do Polic wspinałem sie na Osowo i właśnie wtedy czyli juz na samym początku wiedziałem że dzisiaj  noga nie podaje do tego dwa razy zmoczył mnie deszczyk.
MIało byś dzisiaj spokojnie no i nawet było patrząc po średniej ale dzisiaj cyferki spłatały figla :)
Miało byc mało terenu a wyszło dużo i do tego momentami ekstremalnego :)
Po 40 km brata zaczeły boleć kolana ale że twardziel z niego wiec dał rade może było ciut wolniej ale ważne że dojechaliśmy do celu.

Mała przerwa na szlaku Bielika

Najszczęsliwszy człowiek na świecie :) a wystarczyło tylko że zobaczył asfalt :)

Dzisiaj było duzo hopków,błota, troszke deszczu a mimo to dla mnie bardzo fajna trasa.

Kolega nie próżnuje - trasa za trasą, z Ogrodnikiem, czy z Bratem - seteczka jest :)
Basik
- 11:46 sobota, 27 czerwca 2015 | linkuj
Kolana to juz go bolą od momentu jak wsiadł na rowerek :)
jurektc
- 12:57 wtorek, 23 czerwca 2015 | linkuj
Piknie, przez łąki i pszenicę. ;) Brat, żeby za Tobą nadążyć zagina na twardym przełożeniu. "Załatwisz" mu kolana, odpuść trochę. ;) Muszę się wybrać na Bielika, jeździłam tam, gdy kończyli budowę, mnóstwo luźnych kamieni wtedy było, osuwisko. ula - 08:28 wtorek, 23 czerwca 2015 | linkuj
Fajnie że zaglądasz tu Ogrodniku :)
jurektc
- 17:54 niedziela, 21 czerwca 2015 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oscsi