Niedziela, 29 czerwca 2014

Trasa nr 59

Pojechałem z Gadzikiem Kuba i Adrianem uczestniczyc w co rocznej próbnej rywalizacji :) objechania jeziora Miedwia.
Żeby nie było nam  za lekko rękę na pulsie trzymał Gadzik.Pojechaliśmy przez Kołowo z tempem które wytrzymywał tylko Gadzik.Na samym wstepie byłem juz zajechany :)
Chwila odpoczynku i organizatorzy ogłosili start.
Jak zawsze połowa trasy spokojna nawet bardzo spokojna.Jechaliśmy w srodku peletonu ale juz po około 10 km gadzik zarzadził stopniowe przesuwanie sie do czoła.Chwila moment i bylismy już za samochodem organizatorów. Te 30 km spokojnej jazdy zregenerowało troszke moje siły i w chwili ogłoszenia startu ostrego ruszylismy z kopyta do przodu. Trzymałem sie Gadzika jak magnezu zasuwaliśmy az miło :) Na piaskowym podjeżdzie Gadzik zakopał  sie swoja kozą a ja smigłem dalej.Wydawało mi sie że świat leży u mych stóp :) hehehehehe   z tym że ten świat juz po paru kilometrach legł w gruzach a ja walczyłem o przetrwanie :)
Byłem jeszcze wysoko w stawce około 15 ale nie fortunny zjazd z trasy w boczna leśną drogę gdzie nadłożyłem 1.5 km spowodował utratę tej pozycji.Jak dotarłem na mete chłopaki w komplecie juz jedli smaczne kiełbaski i ciasto z poczestunku zorganizowanego przez organizatora.
Byłem krańcowo wyczerpany.Dobrze że podjadłem bo licho by wyglądał mój powrót do domku :). Zreszta jak sie okazało i tak on był wyjatkowo lichy.Snulismy sie z Adrianem jak emeryci po przejściach. Wyrazu szacunku dla Kuby i Gada za cierpliwość.
Do tego zaraz po tym jak ruszylismy do domku spadł ulewny deszcz,ledwo widziałem na oczy :)
Przemoczony zmęczony zostałem przez Gadzika zaproszony na ponowne zaliczenia Kołowa. :) żal było odmówić ;) HEHEH
Pózniej juz spokojna jazda do domku. Mimo ze jestem bardzo zmęczony bardzo mi sie podobało.